Thursday, June 4, 2009

Ying Yang negler

Her er ett bilde av mine ying yang negler. Den sorte jeg har brukt er Color Club Where's the soiree? og den hvite er TL design Norway.

Jeg brukte 1 lag av den sorte, og 2 av den hvite (pluss basecoat og Poshe). Prikkene er laget med dottingtool som jeg har. Hadde litt problemer med den hvite, men etter at jeg tilsatte litt tynner ble den noe bedre, men den var fremdeles litt tykk å jobbe med. Men den har jo alltid vært sånn, egentlig. Bruker egentlig bare denne hvite til franske tipper og når jeg skal lage design i hvitt på neglene mine, og til de formålene passer den bra.

Vel, her kommer bilde:



Eneste jeg ikke var fornøyd med på denne manien her er at den chippet så fort av, så etter bare 2 dgaer tok jeg den av igjen.

Here are a picture of my ying yang nails. The black one is Color Club where's the soiree? and the white is TL design Norway.

I used one coat of the blask one and two of the white one (pluss basecoat and poshe). I made the dots with a dottingtool I have. I had a little trouble applying the white one, as it was thick, but after adding a little thinner, it got a little better. I don't use to paint my nails white, I usually use this white for franch tips and design on my nails, and it is perfect for that.

The only thing that I wasn't pleased with on this mai, is that it chippes so fast, so after just 2 days I took it off.

No comments:

Post a Comment