Saturday, May 16, 2009

Haul fra 8ty8 og NOTD

Hei

Her kommer bilde av min haul fra 8ty8 beauty.



Fra venstre til høyre:
Color club Where's the soiree?, Color club Revvvolution, China Glaze Octa Gone Wild, Poshe quick-dry topcoat og Color Club Art Club i fargen Fine Gold Glitter.

Her kommer noen lakker som jeg kjøpte søndag da vi var en tur i Sverige. De er kjøpt på Karlssons til den nette pris av 12 SEK per stykk. De er av merket Romeo & Julie, men de har dessverre ikke noen navn eller nummer. Jeg har prøvd de litt over en annen lakk, og den i gull og den i grønt har faktisk de fargene på de rundingene som er oppi (ikke glitter, men runde flakes på en måte), mend den som ser litt rød ut, den har vanlig glitter i flere farger, ikke i rødt, noe som skuffet meg litt. Det er den gjennomsiktige lakken som det er i som har en liten anelse rødt i seg, tydeligvis. Dere skal få se bilder av disse på negler senere.



Men, en ting som forundret meg med disse lakkene var at de luktet skikkelig som maling...... Ekkelt. Hva kan det komme av, tro?

Og så over til dagens NOTD (som jeg har hatt på siden tirsdag da jeg fikk de i posten. Dette er China Glaze Octa Gone Wild. Bildene er av 1 lag TL design basecot, 3 lag farge og til slutt Poshe quick-dry topcoat. Kunne kanskje hatt bare 2 lag med farge, men jeg ville ha 3 for å oppnå den intensiteten jeg ville ha med denne fargen. Hadde ikke noen påføringsproblemer heller. I tillegg så funka den Poshe'en kjempebra. Lakken var tørr nok til å kunne tas på etter kjempekort tid (slik at jeg kunne ta på den første som jeg lakket rett etter at jeg var ferdig med den siste), og etter ca 5-6 min var den helt tørr. Anbefales på det varmeste.

Vel, her kommer bildene. Ikke bry dere om at det har chippet litt av på pekefiongeren in, bildene er tatt i dag, og lakken har vært på siden tirsdag som sagt.



Dette bildet er i skyggen, og er slik den vil se ut innendørs uten noen form for direkte lys på den.




Dette siste bildet er i lys fra en lampe som jeg har. Hadde dessverre ikke solen på min side i dag, men du ser det holografiske glitteret i det. I sola derimot blir det 100 ganger mer hologlitter.

Here are a picture of my haul from 8ty8 beauty.

From left to right: Color Club Where's The Soiree?, Color Club Revvolution, China Glaze Octa Gone Wild, Poshe quick-dry topcoat and Color Club art club in the color Fine Gold Glitter.

Here are pictures from a couple of polishes I bought sunday when we were a trip in Sweden. They costed only 12 SEK each, and are from the brand Romeo & Julie. They have no names or numbers on they. I have tried them on, and they smell like paint. Disguisting. What can that come from?

Then on to todays NOTD( well, I applied it on tuesday, straight after getting the polishes from 8ty8) This is China Glaze Octa Gone Wild. These pictures are of 1 coat Tl design basecoat, 3 coats of color and 1 coat Poshe. I could probably have only 2 coats of color, but i needed 3 to get the intensity I wanted. I didn't have any application issues. And, the Poshe topcoat worked really well. My nails were dry to touch after short time (I could touch the first nail I had applies it one straight after applying it to my last nail) And, after 5-6 minutes my nails where completely dry. I really recommend it.

The first picture is in the shade, and what it will look like inside when no direct light falls on the nails.Please don't mind the chipping on my index finger, I got it right before taking the picture today, and I have worn it since tuesday evening.

the second picture is under a lamp I have, to show the holographick glitter in it. I didn't get a picture in the sun, as the sun wasn't friend with me today, but you get to see the holo 100 times better in the sun.

No comments:

Post a Comment