Thursday, May 21, 2009

NOTD

Her kommer en ny NOTD

Her har jeg brukt 1 lag basecoat, 1 lag Color Club Where's the Soiree?. På tippene har jeg brukt den gullfargen fra TL design som dessverre ikke har noe navn eller nummer på seg, og i overgangen mellom disse 2 har jeg brukt Color Club nail art club i fargen fine gold glitter. Det er 2 lag med gull på tippene, da dette måtte til for å dekke sortfargen. Og så har jeg brukt Poshe'en min da.



Denne sorte fargen er heldekkende på 1 lag, og er den perfekte fargen hvis du skal ha en sort farge. Jeg hadde ikke noen problemer med påføringen av disse lakkene.

Here are a new NOTD for you.

I have here used 1 coat basecoat, 1 coat Color club where's the soiree?. On the tips I have used a TL design color that doesn't have any number or name, the same as I had on my birthdaynails here in my blog. In the transition between the colors I have used Color Club nail art club in the color fine gold glitter, I have used 2 coats of the gold color on the tips, because I needed that to cover the black. And on top of it 1 coat of my Poshe quick-dry topcoat.

I had no trouble on the application of any of these colors. Color Club Where's the Soiree? is a perfect black color and covers completely in 1 coat.

No comments:

Post a Comment