Saturday, April 11, 2009

Dagens NOTD

Hei alle sammen

Her kommer dagens NOTD (eller rettere sagt, forigår sin, men jeg har den ennå)

Her har jeg brukt 1 lag TL design base coat, 2 lag TL design Rimini og 2 lag TL topcoat. Og som den negledesigneren jeg er, klarte jeg ikke la være å putte på noen klistremerker og dill, så begge tomlene og begge ringfingrene har design på seg.

Denne lakken var grei og legge, og har en fin farge, men i flasken var den ennå finere. I tillegg til dette blir den, akkurat som Hawaii, knudrete på neglen(selv etter 2 lag topcoat). Det må ha noe med at de begge har litt shimmer i seg. Men men, den holder jo desto lengre da (tror jeg)



Her kommer og ett bilde av Hawaii og Rimini i flaskene, slik at dere kan se hvorfor jeg synes de er kjempefine i flaskene.



Som sagt, liker fargen kjempegodt i flaskene, men ikke så godt på neglene.

Er det noen der ute som har alternativer til meg til disse, som er like fine i fargen, men ikke knudrete på neglen? Det hadde vært fint.......

Edit: jeg har nå funet ut av hvorfor de blir knudrete på neglen. Disse tilhører nemlig en kolleksjon av strukturlakker som TL design lanserte for en stund tilbake, så de skal være slik. Det visste jeg ikke før nå nylig, det er stadig mer man lærer seg.

Here are todays NOTD (or the day before yesterday, but I still wear it)

This is TL design Rimini. This picture is basecoat, 2 coats of Rimini and topcoat. I had no trouble when putting tha polish on, but (as with Hawaii), it looks even better in the bottle. And, as TL design Hawaii, it gets uneven on the nails.

The picture below shows the polishes Hawaii and Rimini in the bottles, so that you can see why I love these both in their bottles.

If any of you have any suggestions on polishes that looks like these, but don't get uneven on the nails, I would be very thankful.

EDIT; I have found out why these polishes get uneven on the nails. Thay are a part of a collection of structurepolishes that TL design launched a while ago, so they are suppose to be that way

1 comment:

  1. Jeg har faktisk Hawaii på i dag, og jeg synes den er veldig fin. Jeg digger den, faktisk. Men jeg må innrømme at jeg var overrasket over at den var matt og ikke blank.

    ReplyDelete