Monday, April 6, 2009

NOTD

Her kommer min NOTD

Her har jeg brukt TL design sin farge soft og på tippene har jeg brukt TL design Annie. I overgangen har eg brukt en glitterlakk med tynn kost som er kjøpt i Japan.

Bildet er av 1 lag underlakk, 2 lag soft, deretter 2 lag Annie på tippene, glitter i overgangen og topcoat. Greie formler, men jeg måtta ta 2 lag på tippene i stedet for 1 da denne er ganske gjennomsiktig.


Her er bildet av lakkene jeg brukte. Fra venstre: TL design soft, TL design Annie og glitterlakk med tynn kost kjøpt i Japan (står ikke noe merke på den)



NOTD of the day

I have in this NOTD used TL design color Soft on the whole nail, and TL Design Annie on my tips. Inbetween I have used a nail art glitter (with a thin brush) which I bought in Japan.

I had no trouble with the formulas, on the picture I have 2 coats of Soft, and then 2 coats of Annie on the tips, with glitter in betwwen (plus base-and topcoat from TL design). Had to use 2 coats on the tips, as Annie are quite sheer.

On the lower picture you see the products that I have used, from lesft to right: TL design Soft, TL design Annie and the glitter from Japan.

No comments:

Post a Comment