Saturday, April 18, 2009

Søndagens NOTD

Hei

Først i dag kommer NOTD som jeg la på 1 påskedag (mens jeg så på the day after tomorrow) og som jeg ikke tok av før på torsdagen. Beklager litt sen oppdatering, men det har noe med sønnen minsign på snart 3 år kom hjem fra påskeferie hos svigerforeldrene mine på søndagen.

Men, her kommer bilde av NOTD'en. Det er base og topcoat (selvfølgelig). Den røde fargen er en dyp burgunderrød (tror jeg det heter) og heter TL design Portugal, mens den blå er TL design Brazil. I overgangen mellom de 2 har jeg en art neglelakk med tynn pensel i gull.


Dere får bare se bort fra at det har chippet av litt på pekefingeren, men det har noe med at jeg tok bildet først på onsdag, og da hadde jeg hatt den på siden søndagen.

Here are my manicure for sunday. I am sorry about the late update, but i have had a lot to do recently. On this one I use TL design basecoat and topcoat (of course). The red one is TL design Potrugal, and the blue one is TL design Brazil. 1 coat basecoat, 2 coats og each of the colors, and 1 coat topcoat. In between the colors I have used a nail art color in gold from TL design (with thin bruss)

Please don't mind the chipping on my index finger, I put on this polish on sunday, and the pictureis taken on wednesday.

No comments:

Post a Comment