Saturday, April 4, 2009

Hei

Hei hei alle sammen.
Dette er nystartet blogg som skal handle om neglelakk/ negleting.
Litt om meg selv: jeg er 24 år, og er faktisk utdannet negledesigner. Håper å kunne jobbe med det etterhvert, men har ikke råd til det for tiden. Så da blir det til at jeg driver en masse på med mine egne negler. Føler meg naken uten neglelakk, dessuten så knekker ikke neglene så fort da.

Det var litt om meg, skal legge ut bilder av lakker og sånt etterhvert, må bare finne ut hvordan jeg får det til først.

Takk for at dere er innom bloggen min.

Hello everybody
This is a new blog where I am going to write about nailpolish an nail stuff.
I am 24 years and actually educated nail technian. I am hoping to work with that some time in the future, but I can't afford it now. So I do a lot of stuff with my own nails. I feel naked without nail polish, and when I wear nail polish, my nails doesn't break so easy then.

Thanks for stopping by my blog.

2 comments:

  1. Welcome to the fantastic world of blogging! Eller, i mitt tifelle, det å surfe blogger man liker... Har 51 blogger fra damer i stempel/scrappeverdenen i min favoritt-meny, så her går det mye i bloggsurfing. Og så ser jeg masse av scrapping/papercrafting videoer på YouTube, selvfølgelig. Ah,- jeg elsker internett =)

    ReplyDelete
  2. enig med deg der. Hva gjorde vi egentlig før vi fikk Internett hjemme (som egentlig var i seneste laget spør du meg)

    ReplyDelete