Saturday, April 4, 2009

Første NOTD

Her kommer min første NOTD (NAILS OF THE DAY)

Bildene er ikke helt perfekte, må trene litt. Kanskje det er noen av dere der ute som kan gi meg noen tips? Bildene får ikke fargen helt rett, det er glitter i den. ( det er heller ikke så mye sol ute at jeg får fine bilder i sollys)

Dette er OPI my private jet (nye versjonen tror jeg) 1 lag basecoat og 3 lag farger pluss topcoat (TL design basecoat og topcoat)




Hadde ikke noen problemer med formelen, bare at det var uvant med så stor kost som de har. (pro wide brush)


Her er tommelen min med litt dekor (2 blomster av prikker i hverandre) ringfingeren på den andre hånden har jeg 1 blomst.

This is OPI MPJ (new edition I think). 1 coat basecoat, 3 coats of MPJ and 1 coat topcoat (TL design base and topcoat)

Didn't have any trouble with the formula, only a little trouble with the big brush (pro-wide brush), since I am not used to thist brush.

My thumb have a little design (2 blowers made out of dots, which are made of white with a dotting tool I have). Anyway, since I am so new to this, my picture doesn't get the color correct, or the glitter in it. Maybe some of you have tips for better pictures?

No comments:

Post a Comment