Saturday, April 18, 2009

dagens NOTD

Her kommer NOTD'en som jeg har på meg i dag. Den er lagt på torsdagen, men jeg har den jo ennå.

Har jo base- og topcoat. Grunnfargen som dere ser her er TL design London. Den er grei å påføre, men jeg synes den er litt i tynneste laget, etter 2 lag så kan man i riktig lys se neglen ennå.



Her er grunnfargen for seg selv, 2 lag og basecoat.



Så lekte jeg meg litt med art neglelakkene mine med tynne koster, og lagde disse tigerstripene.

Here are my NOTD which I am wearing today.

The basecolor which you see on the first picture is TL design London. It is OK to put on, but it is a little this, so after 2 coats (whish I am wearing on the picture), so in the right light you can still see a little of the white on the nail.

And then, I played a little with my nail art polishes, and made these tigerstripes.

No comments:

Post a Comment